عصر خودرو

آغاز زندگی ۳۳۰۰۰ زوج جوان با تسهیلات بانک تجارت

عصر بازار- بانک تجارت از ابتدای مرداد تا اواسط شهریور سالجاری ۳۳۱۲۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در قالب طرح پشتیبان پیوندها پرداخت کرده است.

آغاز زندگی ۳۳۰۰۰ زوج جوان با تسهیلات بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»،  بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: در طرح پشتیبان پیوندها که از سوی بانک مرکزی و با هدف کاهش صف انتظار دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی یک بازه زمانی دو ماهه(مرداد و شهریور 96) اجرا می شود ، این بانک عاملیت پرداخت 70 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را عهده دار شده که تا اواسط شهریور  33120 زوج جوان در سراسر نسبت به دریافت تسهیلات فوق از شعب بانک تجارت اقدام نموده اند.

    در این خبر آمده است: اعطای تسهیلات قرض الحسنه از جمله اولویت های بانک تجارت به شمار رفته و در این خصوص از ابتدای سال جاری تا اواسط شهریور ماه 81944 تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده که این تعداد تسهیلات به رقم 8.598.530 میلیون ریال بالغ می شود.

    شعب بانک تجارت در سراسر کشور همچنان پذیرای متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بوده و آمادگی دارند در صورت تکمیل مدارک هموطنان و ارائه ضامن معتبر در سریعترین زمان نسبت به اعطای تسهیلات موصوف اقدام  نمایند.

    برچسب ها