عصر خودرو

فرابورس ۲.۹۰ واحد عقب نشست

عصر بازار- امروز چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶، شاخص فرابورس با افت ۲.۹۰ واحدی در ارتفاع ۹۴۸ واحد ایستاد.

فرابورس ۲.۹۰ واحد عقب نشست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، طی داد و ستدهای روز جاری سهامداران تعداد بیش از 220 میلیون ورقه سهم و حق تقدم در بازار آیفکس به ارزش 113 میلیارد تومان در 43 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز نماد ذوب با 1.34 واحد، مارون با 1.07 واحد، شاوان با 0.33 واحد، وهور 0.32 واحد، ارفع 0.28 و سرچشمه با 0.26 واحد افت باعث عقب نشینی شاخص فرابورس شدند.

    از میان نمادهای پر بیننده این بازار ذوب، شتوکا، شلیا و سمگا سرخ پوش بودند که در این بین شتوکا با افت 5 درصدی بیشترین کاهش را داشت و نمادهای غشهداب، اوان و گکوثر رشد قیمتی ثبت کردند که هردو نماد اوان و گکوثر از نمادهای تازه وارد فرابورسی هستند و با شرد 5 درصدی صف خرید بودند، در نماد اوان علی رغم شفاف سازی امروز مدیرعامل، تاکنون نزدیک 160 درصد بازدهی داده و همچنان می تازد.

    طی روز جاری نماد ذوب با 30.4 میلیون پرحجم ترین نماد فرابورسی بود و در بین شرکتهای بازار اول و دوم نماد اوان با 3.8 میلیارد تومان بیشترین اذزش معاملاتی را در اختیار داشت.

    در آخرین روز کاری هفته صدرنشینی بازار فرابورس با بیشترین رشد قیمتی به ترتیب به نمادهای اوان، گکوثر، وسبحان، دماوند، تسه 791006، حخزر و زگلدشت تعلق گرفت.

    در مقابل نمادهای سدبیر، شتوکا، زنگان، کشرق، تلیسه، وهور و کوثر با بیشترین افت قیمتی در انتهای جدول معاملات نشستند.

    برچسب ها