عصر خودرو

برگزاری نشست سه‌جانبه وزرای حمل‌ونقل ایران-قطر-عمان در دوحه

عصر بازار- وزیر راه و شهرسازی ایران که به دعوت رسمی امیر قطر برای حضور در مراسم افتتاح «بندر حمد» به این کشور سفر کرده بود در جریان این سفر در نشست سه جانبه وزرای حمل‌ونقل ایران-قطر-عمان در دوحه شرکت کرد.

برگزاری نشست سه‌جانبه وزرای حمل‌ونقل ایران-قطر-عمان در دوحه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در جریان سفر به کشور قطر به منظور حضور در مراسم افتتاح «بندر حمد» در  نشست سه جانبه وزرای حمل‌ونقل ایران-قطر-عمان در دوحه نیز شرکت کرد.

    در این نشست وزرای کشورهای مزبور ضمن اشاره بر ظرفیت ها و زیرساخت‌های موجود حمل‌ونقل سه کشور، همکاری‌های اقتصادی و تجاری سه کشور را متناسب با سطح بالای همکاری‌های سیاسی ندانسته و بر گسترش آن تاکید کردند.

    توسعه همکاری ها در بخش خطوط هوایی، بنادر، کریدورهای حمل‌ونقل موجود و نیز فعال کردن موافقت‌نامه عشق‌آباد از دیگر محورهای گفت‌وگوی سه وزیر بود، مقرر شد در آینده نزدیک با تبادل دیدارهای متقابل گسترش همکاری‌های فی‌مابین در زمینه حمل‌ونقل، توریسم و تجارت بطور دقیق برنامه‌ریزی شده و توسعه یابد.

    محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مجتبی خسرو تاج رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، محمد علی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر و فخریه کاشان قائم مقام و مهرداد تقی زاده معاون حمل‌ونقل وزارت راه وشهرسازی عباس آخوندی را در این ملاقات‌ها همراهی می‌کنند.

    برچسب ها