عصر خودرو

سیر نزولی بورس های آسیایی

عصر بازار: روز جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با هفتاد و هشت صدم درصد افزایش معادل ۱۴۷.۳۹ واحد افزایش به ۱۹۰۸۳.۱۰ رسید.

سیر نزولی بورس های آسیایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با پنجاه و یک صدم درصد کاهش معادل یکصد و سیزده ممیز چهل و چهار صدم واحد کاهش به بیست و دو هزار و هفتصد و شش ممیز پنجاه و یک صدم صدم رسید. 

    بورس استرالیا وضعی همانند هنگ کنگ داشت بطوریکه شاخص سهام اس اند پی دویست در بورس سیدنی با پنجاه و دو صدم درصد کاهش معادل بیست و هفت ممیز چهل و دو صدم واحد کاهش به پنج هزار و دویست و سی و نه ممیز چهل و چهار صدم واحد رسید.

    شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی با بیست و سه صدم درصد کاهش معادل بیست و چهار ممیز شصت و نه صدم واحد به دو هزار و بیست و نه ممیز چهل و هفت صدم واحد رسید.

    شاخص سهام شانگهای کامپوزیت با یک ممیز بیست و دو صدم درصد کاهش معادل شصت و چهار ممیز بیست و هشت صدم واحد به سه هزار و یکصد و چهل و دو ممیز سی و هفت صدم واحد رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها