عصر خودرو

تلاش ناکام خودرویی ها برای بازگشت به کانال ۱۷ هزار واحد

عصر بازار- گروه خودرو و ساخت قطعات که ابتدای بازار سرخ پوش بود پس از اندکی از شروع معاملات با رنج مثبت سایپا جان دوباره گرفت و به کانال ۱۷ هزار واحدی رسید اما دوباره با افت ۱۸.۵ واحدی شاخص گروه به کانال ۱۶ هزار واحدی دیروز بازگشت.

تلاش ناکام خودرویی ها برای بازگشت به کانال ۱۷ هزار واحد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، طی معاملات روز جاری شاخص گروه نهایتا در اراتفاع 16 هزار و 965.5 واحد ایستاد، از منظر تکنیکالی شاخص خودرویی ها در کانال 16 هزار و 806 واحد حمایت محکم دارد و اکنون به دلیل الگوی مثلث نزولی ریزش کرده و به زودی پس از اتمام اصلاح سایپا به روند صعودی خود بازخواهد گشت.

    طی دادو ستدهای امروز سهامداران تعداد 98.86 میلیون ورقه سهم خودرویی به ارزش معاملاتی 12.8 میلیارد تومان در 8.5 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز خساپا با افت 0.34 درصدی در قیمت 1,157 ریال، خودرو با افت 0.17 درصدی در قیمت 2,414 ریال، ورنا با افت 0.53 درصدی، خاور با افت 0.14 درصدی، خزامیا با رشد 0.4 درصدی، خاذین با رشد 0.1 درصدی، خپارس با رشد 0.11 درصدی و خفناور با رشد 2.4 درصدی قیمت پایانی به کار خود پایان دادند.

    به عبارتی روز جاری اکثر نمادهای گروه حوالی صفر تابلو نوسان کردند در این میان تنها قیمت معاملاتی خپویش با رشد 5 درصدی و خلنت با افت 4.99 درصدی جهش قابل توجهی داشتند که قیمت پایانی این دو نماد نیز رشد و افت جزئی ثبت کردند.

    برچسب ها