عصر خودرو

سهام "آسیاتک" در بورس عرضه می شود

عصر بازار- عرضه سهام شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور، در مرحله نهایی قرار داشته و قرار است به زودی سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار ارایه شود.

سهام "آسیاتک" در بورس عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، این شرکت توانست در نوزدهم اردیبهشت ماه 1396 موافقت هیئت پذیرش بورس را جهت پذیرش در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار کسب کند.

    آسیاتک به عنوان یکی از شرکت های دارای مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال پیگیری سایر مقدمات جهت درج نماد در تابلوی بورس و نهایتاً عرضه عمومی اولیه سهام خود در این بازار است.

    شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در راستای توسعه فعالیت‌ها و کسب و کار خود و به جهت امکان دسترسی گسترده به انواع روش‌های تأمین مالی، حضور در بورس اوراق بهادار را به عنوان یکی از مهمترین اهداف استراتژیک خود تعریف کرده است.

    بنابراین گزارش آسیاتک در سال 1395 طی عقد قراردادی با شرکت کارگزاری آتیه به عنوان مشاور پذیرش، فرآیند بورسی شدن خود را به شکل جدی آغاز کرد.

    از جمله اقدامات این شرکت برای ورود به بورس اوراق بهادار، تبدیل شخصیت شرکت از سهامی خاص به سهامی عام و ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است که این فرآیند در حال نهایی شدن است.

    همچنین پس از ثبت نزد سازمان با تخصیص نماد از سوی شرکت بورس اوراق بهادار به آسیاتک، این شرکت آمادگی برگزاری جلسه معارفه عمومی و نهایتاً عرضه عمومی اولیه را خواهد داشت که تاریخ دقیق رویدادهای مذکور به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

    برچسب ها