عصر خودرو

"مرکز مالی ایران" کارگاه معاملات خودکار و الگوریتمی در پایتون را برگزار می کند؛

با رایج ترین شیوه معاملاتی بازار سرمایه آشنا شویم

عصر بازار- با توسعه پیشرفت‌های تکنولوژیک در حوزه برنامه های معاملاتی و بازارهای مالی، معاملات الگوریتمی مورد اقبال و پذیرش بورس‌ها در سراسر جهان قرار گرفته است. این روش در طول یک دهه گذشته در بازارهای توسعه یافته رایج ترین شیوه معاملاتی بوده و در کشورهای در حال توسعه نیز به سرعت در حال گسترش است.

با رایج ترین شیوه معاملاتی بازار سرمایه آشنا شویم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری «عصر بازار»، مرکز مالی ایران به عنوان بازوی اصلی آموزش در بازار سرمایه، با شناخت نیاز این گونه معاملات در ایران اقدام به برگزاری کارگاه 20 ساعته با عنوان«معاملات خودکار و الگوریتمی در پایتون» نموده است.

    این کارگاه برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند اقدام به انجام معاملات الگوریتمی کنند مناسب است. در این کارگاه کلیه موارد لازم و ضروری معاملات الگوریتمی و پیاده‌سازی آن به صورت گام به گام در نرم افزار پایتون تدریس خواهد شد. مدرس جوان این دوره علی حبیب‌نیا، دکترای آمار و اقتصادسنجی از دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی لندن است. وی در مباحث یادگیری ماشینی، تحلیل سری‌های زمانی، پیش‌بینی و سیستم‌های غیرخطی متخصص است.

    علاوه بر جامع بودن سرفصل های مطرح شده در این دوره می توان به پشتیبانی آنلاین مدرس تا مدت یک ماه برای فراگیران همراه با ارائه گواهینامه معتبر اشاره کرد.

    این دوره از تاریخ 11/07/96 لغایت 20/07/96 سه شنبه ها و پنجشنبه ها برگزار خواهد شد. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 66724343-66724545 واحد آموزش مرکز ایران تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به وب سایت www.ifc.ir  اطلاعات بیشتر کسب کنند.

    برچسب ها