عصر خودرو

از سوی کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه :

مهرگان تامین پارس مجوز برگزاری دوره های آموزشی بازار سرمایه را اخذ کرد

عصر بازار- هلدینگ سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس موفق شد موافقت نامه اصولی برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با حوزه بازار سرمایه و مالی را از کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه، دریافت کند.

مهرگان تامین پارس مجوز برگزاری دوره های آموزشی بازار سرمایه را اخذ کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، سیدمحمد هاشمی نژاد، مدیرعامل این شرکت گفت: این موافقت نامه در هفتادوهشتمین جلسه کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه که در تاریخ سوم تیرماه امسال برگزار شده، با اعتبار دو ساله صادر شده است.

    وی افزود: شرکت در راستای توسعه فرهنگ سهامداری و افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه در میان کارکنان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، قصد دارد مفاهیم بازار سرمایه را در قالب برنامه های آموزشی مدون در سطوح مختلف، اجرایی کند. برای عملیاتی شدن برنامه های آموزشی هم تلاش داریم در کنار بهره مندی از همکاران شرکت، از ظرفیت های موجود در ارکان بازار سرمایه نیز استفاده کنیم.

    هاشمی نژاد در ادامه به ثبت این شرکت نزد سازمان بورس اشاره کرد و گفت: شرکت در سال 86 با موضوع فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی تاسیس شده و در آبان ماه سال 95 با تغییر موضوع فعالیت به عنوان یک نهاد مالی نزد سازمان بورس و اوارق بهادار به ثبت رسیده است.

    وی تصریح کرد: شرکت قصد دارد سایر نهادهای مالی مرتبط با بازار سرمایه را نیز به منظور توسعه زنجیره ارزش خود، تاسیس کند. همچنین چشم انداز شرکت، در راستای کسب جایگاه برتر در بازار سرمایه و بازرگانی خارجی و با در نظر گرفتن صرف و صلاح ذینفعان، در تعامل سازنده با اقتصاد ملی تعریف شده است.

    برچسب ها