عصر خودرو

دکتر قالیباف اصل:

لیگ ستارگان بورس فرصتی برای جذب نخبگان دانشگاهی

عصر بازار- مراسم اختتامیه نخستین لیگ ستارگان بورس برگزار و ۳ تیم دانشجویان دانشگاه الزهرا، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه خوارزمی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

لیگ ستارگان بورس فرصتی برای جذب نخبگان دانشگاهی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، نخستین لیگ ستارگان بورس با هدف فرهنگ سازی و تعامل بازار سرمایه و دانشگاه با حضور دانشجویان 10 دانشگاه در دوم مرداد سال جاری در تالار حافظ آغاز و تا پایان مرداد ادامه داشت.

    دکتر حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس تهران در مراسم اختتامیه این لیگ اظهار داشت: این ایده خلاقانه برای اولین بار در بازار سرمایه و جهت نزدیکی بیشتر بازار و دانشگاه ایجاد شد و در تالار  معاملات بورس تهران پذیرای معامله گران حاضر در لیگ بودیم.

    مدیرعامل بورس تهران برگزاری لیگ ستارگان بورس را فرصتی برای بازار سرمایه در جذب نخبگان دانشگاهی دانست و افزود: در حوزه بازار سرمایه بیشترین ارتباط با تئوری و عمل وجود دارد،این لیگ به عنوان اولین تجربه برای مطالعه مالی رفتاری بسیار کارایی دارد و با بررسی آن می توان ایرادات و ضعف ها را  بررسی و تحلیل کرد تا در دوره های بعدی شاهد گسترده تر شدن فرهنگ سازی در این حوزه باشیم.

    برچسب ها