عصر خودرو

رشد ۱۰۷ واحدی شاخص کل در روز خوب پالایشی ها

عصر بازار- امروز دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶، شاخص کل بورس تهران به کمک نمادهای پالایشی شپنا، شتران، شبندر و شبریز سبزپوش شد.

رشد ۱۰۷ واحدی شاخص کل در روز خوب پالایشی ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز شاخص بورس تهران با رشد 106.9 واحدی در ارتفاع 83 هزار و 452 واحد قرار گرفت، ارزش معاملات بازار بالغ بر 221 میلیارد تومان شد که ناشی از دست به دست شدن 710.6 میلیون سهم در 47.8 هزار نوبت معاملاتی بود.

    طی معاملات روز جاری، شپنا با 70.51 واحد، شتران 48.29 واحد، شبندر 46.9 واحد، فولاد 45.65 واحد و شبریز با 24.73 واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل داشتند، در مقابل خساپا با 27.89 واحد و حکشتی با 24.12 واحد افت مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

    طی داد و ستدهای امروز، گروه خودرو علی رغم بازگشت سایپا به روند نزولی خود ادامه داد بررسی تکنیکالی شاخص خودرویی ها نشان می دهد که این گروه الگوی مثلث نزولی با هدف کانال 16 هزار و 800 واحدی تشکیل داده است.

    در پایان معاملات امروز نماد سایپا با 82.9 میلیون حجم و ارزش معاملاتی 9.6 میلیارد تومان صدرنشین بازار در حجم و ارزش معاملات بود.

    از طرفی سهم‌های چکارن، خلنت، شپنا، شبریز، بکاب، شتران و خاهن با بیشترین رشد قیمتی پربازده‌ترین‌های امروز بودند درحالیکه نمادهای سیلام، کهرام، وتوصا، چفیبر، خموتور، حتاید و پدرخش با بیشترین افت قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.
    گفتنی است طی معاملات روز جاری تنها نماد سفارس متوقف شد و هیچ نماد متوقفی به گردونه معاملات بازنگشت.

    برچسب ها