عصر خودرو

تابلو دانش‌بنیان بازار SME، حلقه تامین مالی بنگاه‌های نوآور

عصر بازار- معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: تابلو دانش‌بنیان بازار SME، به عنوان حلقه تامین مالی بنگاه‌های نوآور عمل می‌کند.

تابلو دانش‌بنیان بازار SME، حلقه تامین مالی بنگاه‌های نوآور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، علیرضا دلیری با اشاره به اینکه بازار سرمایه یکی از مهمترین ابزارهای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی است، عنوان کرد: سال گذشته بین ما، سازمان بورس و فرابورس تعاملات گسترده‌ای انجام شد که حاصل آن راه‌اندازی تابلو شرکت‌های دانش‌بنیان در فرابورس است که به عنوان حلقه تامین مالی بنگاه‌های نوآور عمل می‌کند.

    معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در آیین اختتامیه و اهدای جوایز نخستین لیگ ستارگان بورس با اشاره به اینکه بازار سرمایه یکی از مهمترین ابزارهای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی است، عنوان کرد: بورس مهمترین رکن اقتصاد در جهان است، حرکت بازار سرمایه به سمت علم و دانش ضرورت اقتصاد کشور است و برگزاری این لیگ پل ارتباطی میان دانشگاه و بازار سرمایه است.

    در این مراسم حسن قالیباف مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر اینکه لیگ ستارگان پل ارتباطی دانشگاه و بازار سرمایه بود، گفت: این رویداد فرصت مهم دانشگاه و بورس بود و از آن به خوبی بهره‌برداری شد.

    مدیر عامل بورس تهران با بیان اینکه ارتباط نخبگان علمی و بازار سرمایه طی یک ماه برگزاری این لیگ به خوبی شکل گرفت، افزود: این مسابقات در واقع نمایش تئوری و عمل بود.

    برچسب ها