عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

رشد بهای آتی سکه همسو با بازار نقدی

عصر بازار- حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۱۴ هزار و ۱۵۲ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال رسید.

رشد بهای آتی سکه همسو با بازار نقدی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، در همین حال روز گذشته، سکه تمام بهار آزادی 17 هزار تومان افزایش را تجربه کرد تا دو کانال قیمتی رشد کند و به بهای یک میلیون و 241 هزار تومان برسد. این بیشترین میزان افزایش روزانه سکه در سال 96 بود و موجب شد این فلز گرانبها به بالاترین قیمت از اوایل سال 92 برسد.

    در معاملات آتی سکه در روز گذشته نیز 5 سررسید آتی سکه همسو با بازار نقدی مثبت بودند. به این ترتیب قرارداد آتی سکه در سررسید شهریورماه سال 96 با رقم یک میلیون و 247 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت و 1.44 درصد رشد کرد.

    قرارداد سکه سررسید آبان ماه نیز رشد 1.22 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 276 هزار تومان داد و ستد شد.

    در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و 312 هزار تومان خریداری شد که نسبت به آخرین روز هفته گذشته 0.97 درصد رشد داشت.

    از سوی دیگر قرارداد آتی سکه تحویل اسفند ماه نیز با 0.9 درصد رشد قیمت با رقم یک میلیون و 350 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال 97 با 0.84 درصد افزایش با رقم یک میلیون و 389 هزارتومان داد و ستد شد.

    برچسب ها