عصر خودرو

قعرنشینی گروه خودرو پس از بازگشت لیدر

عصر بازار- امروز با بازگشایی سایپا یکشنبه سیاه خودرویی ها رقم خورد و بازدهی گروه تحت تاثیر معاملات سایپا به یکباره ۵ درصد افت کرد.

قعرنشینی گروه خودرو پس از بازگشت لیدر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، طی معاملات امروز 12 شهریور ماه، شاخص خودرویی ها با عقبگرد 939 واحدی در ارتفاع 17 هزار و 218 واحد قرار گرفت.

    در این روز عمق معاملات گروه با بازگشایی سایپا بیشتر شد و سهامداران تعداد 40.6 میلیون سهم خودرویی به ارزش 47.8 میلیارد تومان در 22.5 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    همانطور که انتظار می رفت، خساپا پس از شفاف سازی که سود انباشته تلفیقی خود را به زیان تغیییر داده  بود منفی به گردونه معاملات بازگشت و سهم با افت 15 درصدی در قیمت 1,189 ریال به کار خود پایان داد.

    نمادهای دیگر گروه که متعادل و مثبت در کانال 18 هزار واحدی شروع به کار کرده بودند، پس از بازگشت لیدر در مجموع سرخ پوش شدند، در این بین خودرو در صفر تابلو و قیمت 2,433 ریال قرار داشت.

    از طرفی دو نماد خموتور و خزر با افت 4.9 درصدی صف فروش بودند، ختراک نیز در حاشیه 4 درصد منفی بیشترین کاهش قیمتی را در بین سایر نمادها داشت.

    در مقابل نمادهای خمحور و خپویش در آستانه مثبت کامل صف خریدهای کوچکی تشکیل داده و بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کردند، مابقی نمادها نیز متعادل بود.

    انتظار می رود، پس از ریز سنگین سایپا و قرار داشتن نمادهای گروه در کف قیمتی، از روزهای آتی شاهد استقبال سهامداران به گروه خودرو که در غیاب سایپا به فراموشی سپرده شده بود باشیم.

    برچسب ها