عصر خودرو

ک کارشناس بازار سرمایه:

گزارشات ۶ ماهه از رکود شدید خبر می‌دهد

عصر بازار- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: گزارش های شش ماهه شرکتها حکایت از ضعف عملکرد آنها دارد که بر شاخص و معاملات بورس اثرگذار بوده و بیانگر رکود فراگیر در بین صنایع بورسی و مشکلات شرکتها در زمینه فروش محصولات است.

گزارشات ۶ ماهه از رکود شدید خبر می‌دهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از تسنیم، علی احمدی  با اشاره به این که لغو تحریم ها می تواند محرک خوبی برای رشد معاملات بازار سرمایه باشد گفت: بازگشایی نماد معاملاتی برخی شرکت‌های مهم در بورس پس از تعدیل‌های منفی اعلام شده، موجب کاهش رشد شاخص بورس در هفته گذشته گردید.
    این کارشناس بازار سرمایه افزود: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر اقتصاد کشور و در پی آن بازار سهام در ماههای گذشته افت جهانی قیمت برخی کالاهاست که می توان امیدوار بورد با بهبود وضعیت جهانی این کالاها، شاهد بازگشت رونق به بورس باشیم.
    وی اضافه کرد: گزارش های منتشر شده شش ماهه شرکتها حکایت از ضعف عملکرد آنها دارد که این موضوع بر شاخص و معاملات بورس اثرگذار بوده و محتوای این گزارش‌ها بیانگر رکود فراگیر در بین صنایع بورسی و مشکلات جدی در زمینه فروش محصولات و نیز افت قیمت کالاهاست.
    این کارشناس بازار سرمایه در خصوص تاثیر بسته خروج از رکود دولت بر اقتصاد کشور و در پی آن بازار سهام گفت: اقتصاد و بورس کشور برای بازگشت به رونق، نیاز به تحول در صنایع مختلف دارد و باید دید دولتی ها چه تدبیری برای خروج اقتصاد از رکود با اجرایی شدن این بسته اندیشیده اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها