عصر خودرو

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

جذب سرمایه خارجی نیاز امروز صنعت نفت است

عصر بازار- امیری خامکانی گفت: جذب سرمایه‌ خارجی در صنعت نفت، افزون بر حفظ منافع مادی و معنوی، فناوری و دانش فنی را وارد کشور کرده و انقلاب بزرگی در صنعت نفت ایجاد می‌کند.

جذب سرمایه خارجی نیاز امروز صنعت نفت است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیری خامکانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به لزوم جذب سرمایه خارجی در صنعت نفت کشور اشاره کرد و گفت: با تداوم جذب سرمایه‌های خارجی، بدون شک در آینده و در بازارهای انرژی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت، ضمن این‌که بدون سرمایه گذاری در این صنعت برنامه‌هایمان پیش نخواهد رفت.

    وی افزود: در شرایطی که کشورهای همسایه بیش از ایران از منابع مشترک نفت و گاز بهره‌برداری می‌کنند، ورود شرکت‌های بزرگ خارجی به ایران، بدون تردید آثار مثبت اقتصادی و اشتغال‌زایی را به همراه خواهد داشت.

    امیری خامکانی تصریح کرد: با اجرای قراردادهای جدید نفتی و سرمایه‌گذاری در این صنعت، افزون بر حفظ منافع معنوی و مادی، فناوری و دانش فنی وارد کشور شده و انقلاب بزرگی در صنعت نفت ایجاد می‌شود.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این‌که برداشت از میدان‌های مشترک، گامی رو به جلو برای رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در کشور است، عنوان کرد: با توجه به این‌که صنایع بالادستی نفت نیاز حداکثری به سرمایه‌گذاری دارند و منابع داخلی نیز محدود است، جذب سرمایه‌ خارجی در این صنعت اهمیت بسیاری دارد.

    برچسب ها