عصر خودرو

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

رتبه نخست ذوب‌آهن اصفهان در افزایش قیمت سهام

عصر بازار- معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون گفت: ذوب‌آهن اصفهان موفق شد رتبه نخست در افزایش قیمت سهام در گروه فولادی کشور را به خود اختصاص دهد.

رتبه نخست ذوب‌آهن اصفهان در افزایش قیمت سهام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا،  حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در دیدار وزیر صنعت ، معدن وتجارت با مسئولین ذوب آهن اصفهان، گفت: ذوب‌آهن اصفهان موفق شد رتبه نخست در افزایش قیمت سهام در گروه فولادی کشور را به خود اختصاص دهد.

    حجت اله میرزایی اظهار کرد : ارزش بالای سهام ذوب آهن و حرکت رو به رشد این شرکت موجب ایجاد صف خرید برای این سهام شده و بیشترین معامله در بازار بورس متعلق به سهام این شرکت است .

    معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه ذوب‌آهن اصفهان نماد اقتدار فولاد کشور و به‌نوعی مادر تولید فولاد در کشور است خاطرنشان کرد: شرکت‌های بزرگی که در عرصه فولاد کشور، فعالیت می‌کنند همگی از توان ودانش کارکنان و بازنشتگان ذوب‌آهن اصفهان بهره برده اند.

    میرزایی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از ذوب‌آهن اصفهان خاطر نشان کرد: مجموعه ذوب‌آهن اصفهان در دولت های قبل از دولت تدبیر و امید با شوک‌های اقتصادی بزرگی مواجه بوده است که علیرغم این موضوع توانسته است به فعالیت و پیشرفت خود ادامه دهد .

    وی با بیان این مطلب که تاثیرات اجتماعی و اقتصادی ذوب آهن برچند استان به ویژه استان هایی که معادن زغال سنگ دارند بسیار مشهود است، گفت : ارتزاق خانواده های بسیاری در کشور به فعالیت این مجتمع عظیم صنعتی وابسته است و لذا ضرورت دارد که همگی برای حفظ و پیشرفت این شرکت تلاش کنیم .

    برچسب ها