عصر خودرو

یکشنبه ۱۲ شهریورماه؛

۱۵ درصد از سهام «گکوثر» به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود

عصر بازار- ۱۵ درصد از سهام شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان روز یکشنبه ۱۲ شهریورماه طی عرضه اولیه، در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

۱۵ درصد از سهام «گکوثر» به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، قرار است فردا تعداد 16 میلیون و 500 هزار سهم از سهام شرکت هتل پارسیان کوثر از سوی سهامداران عمده به روش ثبت سفارش عرضه ‌شود.

    مدیر این عرضه، شرکت کارگزاری بورس بهگزین است و سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی حداکثر 300 سهم در نظر گرفته شده است.

    همچنین دوره ثبت سفارش در روز عرضه اولیه یعنی فردا 12 شهریورماه از طریق پیام ناظر اعلام می‌شود و رنج قیمتی در ثبت سفارش نیز از مبلغ 11 هزار و 100 ریال تا 12 هزار و 200 ریال تعیین شده است.

    شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر که در گروه هتل و رستوران و زیرگروه هتل‌ها، اردو و دیگر تدارکات قرار دارد از فروردین‌ماه 1396 با نماد «گکوثر» به عنوان یکصدوپنجاه‌وششمین نماد معاملاتی و هشتادوپنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.
    شایان ذکر است سرمایه اولیه این شرکت، 110 میلیارد ریال منقسم به 110 میلیون سهم 1000 ریالی است.

    در بیست‌ و پنجمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» که چهارشنبه 8 شهریورماه برگزار شد، محمد ابوطالبی مدیرعامل شرکت هتل پارسیان کوثر با اشاره به اینکه این شرکت در سال 95 نسبت به سال گذشته رشد 35 درصدی در فروش داشته، گفت: در این سال میزان سودآوری شرکت نیز افزایش 40 درصدی را تجربه کرده است. ابوطالبی همچنین پیش‌بینی سود این شرکت را برای سال 96 حدود 20 درصد عنوان کرد.

    برچسب ها