عصر خودرو

دستورالعمل ۸ بندی کرباسیان به معاونت بانکی وزارت اقتصاد + سند

عصر بازار- بر اساس دستور العمل ۸بندی وزیر جدید اقتصاد به معاونت بانکی این وزرات خانه، نتایج تحقق اهداف و پیشرفت پروژه های معاونت مذکور هر ۶ ماه یکبار در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

دستورالعمل ۸ بندی کرباسیان به معاونت بانکی وزارت اقتصاد + سند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، وزیر جدید اقتصاد اولین دستورالعمل اقتصادی خود به معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد سند راهبردی مشتمل بر اهداف اقدامات و راهبردها را ابلاغ کرد.

    در این مصوبه آمده است، با توجه به اهمیت عملیاتی سازی  سیاستها و پروژه های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه، برنامه خط مشی رئیس جمهور، در کمترین زمان ممکن و بدون فوت وقت بدین وسیله اهداف، اقدامات و تکالیف راهبردی حوزه تحت مدیریت معاونت بانک و بیمه ابلاغ میگردد. مبنای ارزیابی دستگاههای زیر مجموعه وزارت خانه اجرای سند راهبردی خواهد بود.

    در بند اول ابلاغیه مذکور آمده است، لازم است "تکالیف و اقدامات راهبردی" تبدیل به "پروژه های مشخص" شده، تا ابتدای مهرماه سال96 منشور پروژه انان در قالب استاندارد تهیه و جهت تصویب نهایی ارسال شود.

    بر اساس این ابلاغیه، گزارش تحقق اهداف به صورت فصلی و گزارش پیشرفت پروژه‌ها (اقدامات و  تکالیف راهبردی) به صورت ماهیانه بایستی تهیه و ارسال گردد. همچنین نتایج عمکلردی( تحقق اهداف و پیشرفت پروژه‌ها) هر شش ماه یکبار در دسترس عموم مردم و رسانه‌ها قرار گیرد.

    بر اساس بند 6، برای تنظیم منشور پروژه ها و در خواست هرگونه تجمیع اقدامات، تغییر و اصلاح در سند راهبردی و نحوه گزارش دهی بایستی با نماینده و مشاور وزیر هماهنگی صورت گیرد.

    برچسب ها