عصر خودرو

معاملات آهسته و پیوسته در بازارهای آسیایی

عصر بازار- در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار آمار نرخ بیکاری در آمریکا هستند قیمت ین با روند کاهشی همراه شد و شاخص های آسیایی نیز معاملات آرامی را سپری کردند.

معاملات آهسته و پیوسته در بازارهای آسیایی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، معاملات در بازارهای توکیو، سئول و سیدنی با روند نوسانی همراه بود در حالی که شاخص آسیا پاسفیک هشتمین ماه مثبت را پشت سر گذاشت و به بیشترین میزان نسبت به یک دهه گذشته رسید.

    قیمت دلار با ثبات همراه شد در حالی که آمار کاهش میزان تورم و سخنان وزیر خزانه داری در خصوص ارزش دلار موجب امتداد روند کاهشی این ارز شد .

    در حالی که، وزیر خزانه داری آمریکا طی سخنانی اعلام داشت کاهش قیمت دلار برای تجارت در آمریکا بسیار سودمند است، این سخنان کاهش قیمت دلار را در بازارهای جهانی ارز در پی داشته است .

    در استرالیا، قیمت اوراق قرضه دولتی این کشور با کاهش همراه شد در حالی که قیمت اوراق قرضه آمریکا نیز روند نزولی به خود گرفت.

    در بازارهای سهام، شاخص تاپیکس ژاپن بین روند افزایشی و کاهشی سردرگم بود در حالی که شاخص نیکی در این کشور با رشد 0.1 درصدی همراه شد .

    در ادامه، شاخص کاسپی افت 0.1 درصدی داشت و بورس هنگ کنگ با رشد 0.4 درصدی شاخص اصلی همراه شد .

    شاخص شانگهای نیز رشد 0.6 درصدی را از خود به جای گذاشت در حالی که شاخص آسیا پاسفیک 0.2 درصد مثبت شد .

    اما در بازارهای کالایی قیمت نفت تگزاس با کاهش 0.6 درصدی به هر بشکه 46 دلار و 96 سنت معامله شد. قیمت طلا نیز با کاهش 0.1 درصدی هر اونس یک هزار و 320 دلار معامله شد .

    برچسب ها