عصر خودرو

در پی اجرایی شدن مصوبه طبقه‌بندی شرکت‌های بازار پایه:

۳ شرکت دیگر به تابلو «پایه ج» می‌روند

عصر بازار- معاون پذیرش و ناشران فرابورس ایران طی اطلاعیه مهمی در خصوص طبقه‌بندی شرکت‌های درج‌شده در بازار پایه فرابورس در تابلوهای معاملاتی «پایه ب» و «پایه ج» از انتقال سه شرکت به تابلو «پایه ج» خبر داد.

۳ شرکت دیگر به تابلو «پایه ج» می‌روند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، سید مهدی علم‌الهدی با اشاره به زمان‌بندی اعلام‌شده مطابق با مصوبه کمیته درج فرابورس درخصوص طبقه‌بندی شرکت‌های بازار پایه به تاریخ 25 مردادماه گفت: بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده، مقرر شد شرکت‌هایی که اظهارنظر منتشر شده حسابرس نسبت به آخرین صورت‌های مالی حسابرسی‌شده آن‌ها در سامانه کدال از نوع « اظهارنظر مردود» باشد به تابلو «پایه ج» منتقل ‌شوند.

    در فاز اول قرار شد تعداد 11 شرکت به تابلو «پایه ج» منتقل شوند که 10 مورد از این نقل‌وانتقالات در روز 30 مردادماه رخ داد. بدین ترتیب شرکت‌های بانک شهر، پتروشیمی اصفهان، پیام، تولی پرس، کف، سموم علف‌کش، آینده‌سازان بهشت پارس، صنایع بسته‌بندی مشهد، کارتن مشهد و تجهیزات سدید از تابلو «پایه ب» به تابلو «پایه ج» منتقل شدند. اما شرکت سرمایه‌گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان به دلیل تایید صورت‌های مالی این شرکت توسط حسابرس در بازار «پایه ب» ماند.

    در مرحل دوم نیز شرکت‌های رهشاد سپاهان، پرمیت و اعتباری توسعه به ترتیب با نمادهای معاملاتی «حرهشا»، «سپرمی» و «توسعه» به دلیل اظهارنظر مردود حسابرس به تابلو «پایه ج» انتقال می‌یابند که زمان آغاز مجدد معاملات سهام این شرکت‌ها از سوی معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    برچسب ها