عصر خودرو

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد:

تسهیل شرایط سرمایه گذاری برای ایرانیان مقیم خارج

عصر بازار- رئیس کل بانک مرکزی از تسهیل شرایط سرمایه گذاری برای ایرانیان مقیم خارج خبر داد و گفت: قراردادهایی از این دست با کشورهای اروپایی از طریق فاینانس خارجی به میزان ۳۰ میلیارد یورو آماده شده است.

تسهیل شرایط سرمایه گذاری برای ایرانیان مقیم خارج
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، ولی‌الله سیف بهبود فضای کسب و کار کشور را در مقایسه با گذشته یادآور شد و گفت: با توجه به حمایتهای قانونی در جلب سرمایه های خارجی، هموطنان خارج نشین ما می توانند به راحتی از این فضا و مقررات حاکم بر آن استفاده کنند.

    رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه در این باره ارتباطات بانکی کاملا مهیاست ، گفت: اگر هموطنان ما با تعیین سهم آورده سرمایه گذار، سوژه ها و ایده های سرمایه گذاری داشته باشند، می توانند در ایران که ظرفیت های سرمایه گذاری فراوانی دارد و در مقایسه با کشورهای دیگر می تواند از بازدهی خیلی بالاتری هم  برخوردار باشد، سرمایه گذاری کنند.

    سیف ادامه داد: در حال حاضر بانک مرکزی روابط خوبی با بانکهای مرکزی طرف تجاری ایران برقرار کرده و نظام بانکی ما توانسته است  در حد نیاز روابط کارگزاری خوبی با بانکهای خوب و مطرح اروپایی برقرار کند.

    وی با تاکید بر اینکه تامین منابع و پرداخت وجوه و انجام مبادلات با سهولت بیشتری انجام می شود ، اظهار داشت : از سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج در عرصه تولید و صنعت کشور استقبال می کنیم .

    برچسب ها