عصر خودرو

افت ۴ واحدی فرابورس در آخرین روز معاملاتی هفته

عصربازار: در جریان داد و ستد روز چهارشنبه، ۱۲۵ میلیون و ۶۵۰ هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۳۰۴ میلیارد و۵۴۰ میلیون ریال در فرابورس انجام شد.

افت ۴ واحدی فرابورس در آخرین روز معاملاتی هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات 6 آبان‌ماه بازارهای فرابورس ایران در حالی به پایان رسید که 125 میلیون و 650 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 304 میلیارد و 540 میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

    در روز پایانی معاملات هفته، سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین حجم معاملات فرابورسی را با داد و ستد 7 میلیون و 560 هزار سهم و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با معاملاتی به ارزش 27 میلیارد و 600 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کرد.

    آیفکس هم در ساعت اولیه معاملات بالا رفت اما به تدریج افت کرد و در نهایت با 4 واحد کاهش بر روی 697.21 واحد متوقف شد.

    سهام بیمه کارآفرین به همراه توسعه فناوری اطلاعات خاورمیانه و زرین معدن آسیا بیشترین افزایش قیمت و بیمه نوین، قند شیروان و سرمیاه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین کاهش قیمت را در روز جاری تجربه کردند.

    همچنین، نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، نفت ایرانول، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 150 هزار سهم رقم زد و داد و ستد 400 هزار و 280 ورقه مشارکت نارنجستان در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

    علاوه بر این، اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در بازه 645 تا 685 هزار ریال خرید و فروش شد.

    گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه 10 آبان، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها