عصر خودرو

رشد جزئی بورس با کمک پالایشی ها

عصر بازار- در آخرین روز کاری هفته گروه های فلزی و کانی علی رغم روزهای پیش با افت قیمتی مانع رشد شاخص شدند و در عوض سبزپوشی گروه پالایشی شاخص را سبزپوش نگه داشت.

رشد جزئی بورس با کمک پالایشی ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،امروز چهارشنبه 8 شهریور 96، شاخص کل بورس با رشد تقریبا 21 واحدی در ارتفاع 83 هزار و 273 واحد ایستاد، در این میان وصندوق با 42 واحد، شتران 30 واحد، شبندر 21 واحد و شپنا با 19 واحد به رشد شاخص کمک کردند و در مقابل فولاد با 87 واحد، فملی 29 واحد و کگل با 18 واحد تاثیر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.
    طی معاملات امروز دو نماد آپ و پردیس متوقف شدند، از طرفی صدر نشینی بازار امروز با بیشترین رشد قیمتی به ترتیب به نمادهای غگرجی، تکمبا، فایرا، فاما،سرود، مداران و سغرب تعلق گرفت.
    در مقابل نمادهای سبجنو، وبیمه، کساپا، کترام، شنفت،کلوند و خموتور با بیشترین افت قیمت پایانی در انتهای جدول معاملات نشستند.
    طی داد و ستدهای امروز، برترین گروه های صنعت براساس ارزش بازار به ترتیب فلزات، کانه های فلزی و خودرویی ها بودند.
    در پایان معاملات روز جاری، حق تقدم ایران ترانسفو با 32.5 میلیون حجم و ارزش معاملاتی بالغ بر 13میلیارد تومان بیشترین حجم و ارزش معاملات را در بین تمامی نمادهای بورسی به خود اختصاص داد.
    گفتنی است، از بین نمادهای پربیننده که شامل فایرا، وبملت، فملی، خودرو، فولاد، شپلی و فباهنر بود، تنها نماد فایرا در آستانه مثبت کامل  و وبملت حوالی صفر مثبت جو مثبت داشتند مابقی افت قیمتی ثبت کردند.

    برچسب ها