عصر خودرو

عرضه ۵۵ هزارتنی گندم در بورس کالا

عصر بازار- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: تا پایان روز گذشته۱۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری و ۵۵ هزار تن از آن برای فروش به بورس کالا ارائه شد.

عرضه ۵۵ هزارتنی گندم در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ،محمد ایزدی افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده تولید گندم امسال کشاورزان استان زنجان 250 هزار تن خواهد بود که از این میزان 210هزار تن توسط این شرکت خریداری خواهد شد.

    به گفته وی، از 55 هزار تن گندم ارائه شده در بورس کالا 11 هزار تن به فروش رفته است.

    مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: 231 میلیارد تومان طلب کشاورزان بابت 180 هزار تن گندم خریداری شده توسط این شرکت است که تاکنون 102 میلیارد و 800 میلیون تومان آن پرداخت شده است.

    ایزدی خاطرنشان کرد: میزان گندم مصرفی سالانه در این استان 100 هزار تن است که این شرکت 2 برابر میزان مصرف گندم خریداری می کند.

    بر اساس این گزارش سال گذشته بیش از چهار هزارو 480 میلیارد ریال برای خرید 352 هزار تن از این محصول به کشاورزان استان زنجان پرداخت شد.زنجان سال گذشته در تولید گندم رتبه هشتم و در ذخیره سازی این محصول نیز جزو استان های رده بالای کشوری بود.

    امسال 40 مرکز خرید گندم در استان فعال شده است.طی سال های 92، 93، 94 و 95 به ترتیب 166 ،220 ،232 و 353 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این استان خریداری شد

    برچسب ها