عصر خودرو

دکتر رحمانی نخستین مدیر عامل شرکت بورس

افزایش قیمت‌ها سهام‌داران را به سمت فروش سوق می‌دهد

عصر بازار: مدیرعامل اسبق شرکت بورس و اوراق بهادار تهران گفت: در مهرماه خبرهای خوش توانست فقط برای چند روز بازار را صعودی کند و افزایش قیمت‌ها سهام‌داران را به سمت فروش سهام سوق داد.

افزایش قیمت‌ها سهام‌داران را به سمت فروش سوق می‌دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار «عصر بازار» با بیان اینکه خبرهای خوش به تنهایی می‌تواند بازار را برای مدت کوتاهی صعودی کند، افزود: رکود سنگین و سیاست‌های اقتصادی در حوزه پتروشیمی، نفت و معدن مشکلات زیادی را در بازار سرمایه ایجاد کرده و موجب قطع روند مثبت بورس می‌شود. ضمن اینکه این مشکلات باعث بسته شدن نماد برخی از شرکت‌ها شده است. به این ترتیب باید ابتدا بهبودی در وضعیت اقتصاد و صنعت اتفاق بیافتد تا بتوان انتظار رشد پایدار را در بورس داشت.
    وی به روند نزولی بازار طی یک و نیم سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: رکود سنگین ارزش سهام بسیاری از شرکت‌ها را کاسته و در واقع بازار سهام‌داران را با ناامیدی مواجه کرده است. به این ترتیب اخبار خوش که در مهرماه توانسته بود بازار را مثبت کند، با افزایش قیمت‌ها سهام‌داران را به سمت فروش سهام سوق داد و این نیز عاملی برای افت بازار شد.
    مدیرعامل اسبق شرکت بورس و اوراق بهادار تمرکز دولت روحانی را تا کنون بر روی مسائل سیاسی و توافق هسته‌ای دانست و تشریح کرد: دولت کار روی مشکلات اقتصادی را تازه آغاز کرده و هنوز نمود این فعالیت‌ها بر اقتصاد احساس نشده است و سیگنال‌ها و علائم رونق در اقتصاد کم و ناچیز است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها