عصر خودرو

(۲۷) Kish Invex ۲۰۱۵

دکترعلی رحمانی مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری نیکی گستر: نمایشگاه فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی

عصر بازار: مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری نیکی گستر گفت: هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی به ویژه بعد از اجرایی شدن برجام فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی به بازار سرمایه کشور است.

دکترعلی رحمانی مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری نیکی گستر: نمایشگاه فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار «عصر بازار» با تاکید به اینکه این نمایشگاه می‌تواند فرصت‌های موجود در بازار ایران را به نمایش بگذارد، افزود: وضعیت صنعت، نهادها و شرکت‌های داخلی با این نمایشگاه مشخص می‌شوند. همچنین نمایشگاه‌های تخصصی فرصتی برای تبادل نظر، ایجاد شبکه و شناخت دیگر فعالان بازار است و موجب هم افزایی بیشتر خواهد شد.
    وی با اشاره به اینکه بازار سرمایه می‌تواند کیش را به عنوان یک حاب مالی نگاه ‌کند، اضافه کرد: کیش می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در منطقه خلیج فارس پیدا کند وامکان به وجود آمدن یک بورس بین‌المللی در کیش به صورت آف‌شور وجود دارد. به نحوی که این جزیره فرصت‌هایی کم نظیری را برای سرزمین مادری فراهم کند.
    رحمانی با بیان اینکه از هر ابزاری باید به اندازه توان آن انتظار داشت، تشریح کرد: نمایشگاه‌های تخصصی مکانی برای معرفی و شناختن شرکت‌ها هستند. همچنین برگزاری نمایشگاه در کیش از این منظر که مشکلات سرزمین مادری و بدنه اصلی در آن وجود ندارد، بسیار متفاوت و مناسب است.
    مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری نیکی گستر در انتها افزود: کیش یک فرصت برای بازار سرمایه محسوب می‌شود و شرکت‌های کیش‌وند خوبی در آن مشغول فعالیت هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها