عصر خودرو

آغاز پذیره‌نویسی دهمین ETF فرابورس ایران از یکشنبه

عصر بازار: پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری ETF هستی‌بخش آگاه به عنوان دهمینETF فرابورس از ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه در بازار سوم فرابورس ایران انجام می‌شود.

آغاز پذیره‌نویسی دهمین ETF فرابورس ایران از یکشنبه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، صندوق سرمایه‌گذاری هستی‌بخش آگاه در نظر دارد واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق را از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره‌نویسی کند.
    پذیره‌نویسی این صندوق سرمایه‌گذاری در سهام با نماد "آگاس" از روز یکشنبه 10 آبان به مدت 4 روز کاری انجام می‌شود ضمن آنکه کارگزاری آگاه مدیر صندوق و تأمین سرمایه کاردان به عنوان بازارگردان این صندوق تعیین شده است.
    از مجموع 50 میلیون واحد سرمایه‌گذاری قابل انتشار این صندوق، یک میلیون به صورت ممتاز پذیره‌نویسی شده و 49 میلیون واحد به طور عادی به قیمت اسمی هر واحد 10 هزار ریال پذیره‌نویسی خواهد شد.
    این گزارش حاکیست، حداکثر حجم هر سفارش در این دوره 50 هزار واحد بوده، حداقل تعداد قابل خرید در هر سفارش یک واحد و حداکثر تعداد قابل خریداری عادی 100 هزار واحد در نظر گرفته شده است ضمن اینکه هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی حداکثر می‌تواند 2 میلیون و 500 هزار ورقه را خریداری کند.
    همچنین، بازارگردانی واحدهای سرمایه‌گذاری این ETF مبتنی بر حراج با تعهد معامله حداقل 5 میلیون واحد در روز و حجم سفارش انباشته 50 هزار واحد خواهد بود.
    گفتنی است، حداقل سرمایه این صندوق سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریال بوده و حداکثر به 500 میلیارد ریال می‌رسد.
    معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری هستی‌بخش آگاه که دهمینETF فرابورس محسوب می‌شود پس از اتمام پذیره‌نویسی و ثبت صندوق در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها