عصر خودرو

پیش‌بینی سود بیمه دانا افزایش یافت

عصر بازار: شرکت بیمه دانا پیش‌بینی سود هر سهم خود را از ۵۸ ریال به ۸۸ ریال افزایش داد و دلیل این تعدیل مثبت را اعلام کرد.

پیش‌بینی سود بیمه دانا افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، این شرکت که با یک هزار و 20 میلیارد و 373 میلیون ریال سرمایه در تابلوی فرعی بازار معاملات بورس اوراق بهادار فعالیت می‌کند، درآمد هر سهم را پیش از این مبلغ 58 ریال اعلام کرده بود و در آخرین اطلاعیه این درآمد را به 88 ریال رساند.

    بنا بر اعلام این شرکت، افزایش میزان سهم مشارکت در بیمه‌های کنسرسیوم‌ها و حق بیمه قبولی اتکایی نسبت به پیش‌بینی اولیه با توجه به تاثیر رویدادهای سیاسی جامعه بین‌المللی و رفع موانع موجود در تعاملات بیمه‌ای با سایر شرکت‌های بیمه خارجی را از جمله دلایل موثر بر این تعدیل است.

    همچنین اصلاح ذخایر فنی،مشارکت در منافع و سهم نگهداری آنها با توجه به عملکرد واقعی و صورت‌های مالی حسابرسی شده دوره مالی منتهی به 29 اسفند 93 هم از دیگر دلایل این موضوع اعلام شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها