عصر خودرو

در روز جاری:

یک هزار و ۶۲ میلیارد ریال معامله در بازارهای فرابورس انجام شد

عصر بازار: در پایان معاملات امروز ۱۵تیر‌ماه ۱۳۹۴، ۲۴۵ میلیون و ۲۸۰ هزار ورقه بهادار در ۱۹ هزار و ۹۴۷ نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به یک هزار و ۶۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رسید.

یک هزار و ۶۲ میلیارد ریال معامله در بازارهای فرابورس انجام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، معامله‌گران در روز جاری 245 میلیون و 280 هزار ورقه بهادار به ارزش به یک هزار و 62 میلیارد و 800 میلیون ریال در فرابورس داد و ستد کردند.

    آیفکس در حالی امروز با رشد 10 واحدی به رقم 769.26 واحد رسید که ذوب آهن اصفهان با معامله 12 میلیون و 260 هزار برگه به ارزش 27 میلیارد و 360 میلیون ریال معامله بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص داد.

    بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به رشد قیمت حق تقدم سرمایه‌گذاری مسکن تهران، پتروشیمی مارون و لاوان بود و شرکت‌های‌ پتروشیمی مارون و لاوان بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

    از سوی دیگر، سهام شمال شرق شاهرود، ذوب آهن اصفهان و فولاد آلیاژی یزد با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن هم در بازه 700 تا 740 هزار ریال خرید و فروش شد.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش یک میلیون و 150 هزار سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 91 هزار و 130 ورقه اجاره ماهانه رایتل مورد معامله قرار گرفت.

    طبق این گزارش، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد، بودیم و نماد معاملاتی شرکت نفت پاسارگاد جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه 20 تیر، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    برچسب ها