عصر خودرو

رشد یک واحدی آیفکس در ارزش بازار هزار و ۵۷۷ میلیارد ریالی

عصربازار: امروز در بازار فرابورس ۳۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزار ورقه بهادار در ۱۲ هزار و ۹۶۷ نوبت به ارزش یک هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.

رشد یک واحدی آیفکس در ارزش بازار هزار و ۵۷۷ میلیارد ریالی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصربازار، امروز ضمن تقویت آیفکس به 701 واحد، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله 12 میلیون و 760 هزار سهم بیشترین حجم و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با 29 میلیارد و 310 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
    این در حالی است که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام بیمه دی و پس از آن ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت لاوان بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، قند شیروان، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    از سوی دیگر، شرکت‌های نیرو سرمایه، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و صنایع نسوز توکا با بیشترین افت قیمت روبهرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 625 تا 676 هزار ریال دست به دست شد.
    در همین حال، صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن با معامله 613 هزار و 220 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت نفت و گاز پرشیا با داد و ستد 900 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت آهن و فولاد ارفع با توجه به تعدیل با اهمیت سود هر سهم سال مالی 1394 و نماد معاملاتی شرکت سبحان دارو جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 9 آبان، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    برچسب ها