عصر خودرو

طی ١٧ ماه منتهی به پایان مرداد امسال توسط بانک صادرات ایران صورت گرفت؛

اختصاص ٥٧١ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان یزد

عصر بازار- بانک صادرات ایران در استان یزد با پرداخت ٥٧١ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق واحدهای تولیدی، بیش از ٦١ طرح را تامین اعتبار نموده است.

اختصاص ٥٧١ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان یزد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، علیرضا افکار، مدیر شعب بانک صادرات در استان یزد، با اعلام این خبر گفت: طی ١٧ ماه منتهی به پایان مرداد ماه امسال، بانک صادرات در استان یزد در راستای اجرایی کردن برنامه های اقتصادی دولت و  رونق تولید، به  ٦١ طرح اقتصادی با پرداخت ٥٧١ میلیارد ریال تسهیلات اعطا نموده است.
    وی افزود: علاوه بر تسهیلات مذکور، مدیریت شعب استان یزد در حوزه تسهیلات اشتغالزایی برای معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به پرداخت ١٤٥ فقره تسهیلات به ارزش 20  میلیارد ریال کرده  و  همچنین دراین استان ٣٧ متقاضی وام طرح های اشتغالزایی بهزیستی نیز از ٥ میلیارد ریال تسهیلات این بخش بهره مند شده اند.
    به گفته وی، شعب بانک صادرات ایران در استان یزد در حوزه مسکن روستایی نیز به 320 نفر تسهیلاتی به ارزش بیش از ٦٦ میلیارد ریال پرداخت کرده است. بعلاوه ٢٨١ نفر نیز درقالب خرید مسکن اقشار ویژه بالغ بر ١٧٣ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
    همچنین تعداد تسهیلات ازدواج پرداخت شده در این استان طی سال ٩٥ در حدود ٢٦٦ میلیارد ریال برای 2604 نفر به ثبت رسیده  است. علاوه بر این از ابتدای سال جاری تا کنون نیز رقمی بالغ بر 104 میلیارد ریال برای وام ازدواج  1002 نفر در این استان پرداخت شده است.
    علیرضا افکار با یادآوری اینکه مدیریت شعب بانک صادرات ایران در استان یزد به لحاظ پرداخت تسهیلات در طرح رونق بخشی به تولید و رفع موانع تولیدی واحدهای صنعتی، پس از تهران و اصفهان در رده سوم شبکه بانک صادرات قرار دارد، میزان مطالبات بانک در استان یزد را در مقایسه با شبکه بانکی ناچیز خواند و گفت : این موضوع مرتبط با خوش‎‎حسابی یزدیها است.

    برچسب ها