عصر خودرو

ادامه روند رو به رشد شاخص با گروه های فلزی و معدنی

عصر بازار- طی معاملات امروز سه شنبه ۷ شهریور ۹۶، شاخص به روند رو به رشد خود ادامه داد و تمامی شاخص های منتخب به جز شاخص بازار دوم نیز رشد کردند.

ادامه روند رو به رشد شاخص با گروه های فلزی و معدنی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،امروز شاخص کل با رشد 240 واحدی در ارتفاع 83 هزار و 22 واحد ایستاد، در این روز سهامداران تعداد 851 میلیون ورقه سهم و حق تقدم به ارزش 3,686 میلیارد ریال در 64 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    امروز فولاد با 133 واحد، فملی 106.5 واحد، کگل 66 واحد، ومعادن 54 واحد، و صندوق 29 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص داشتند.
    در مقابل پارسان با 47 واحد و فخاس با 30.6 واحد افت مانع رشد بیشتر شاخص کل بورس شدند.
    امروز حق تقدم های دشیمی، چکاوه و بترانس بازگشایی شدند، صدرنشینی بازار امروز با بیشترین رشد قیمتی به ترتیب به نمادهای غگرجی، فایرا، خکار، ومعادن، مداران، شفارس و پکرمان تعلق گرفت.
    درحالیکه نمادهای دلر، آسیا، وبیمه، غسالم، بسویچ، ثشاهد و بکام با بیشترین افت قیمت پایانی در انتهای جدول معاملات نشستند.
    نمادهای پربیننده امروز فایرا، وبملت، خودرو، فملی، فولاد، شپلی و فباهنر بودند که در این بین خودرو و فباهنر افت جزئی زیر یک درصدی ثبت کردند، شپلی و فایرا رشد 5 درصدی داشتند و فملی رشد 3.75 درصدی، فولاد2.65 درصد  و وبملت رشد 1.55 درصدی داشت.
    گفتنی است در پایان معاملات امروز نماد فولاد با حجم 98.5 میلیون و ارزش معاملاتی بالغ بر 19 میلیارد تومان بیشترین حجم و ارزش معاملات را در بین تمامی نمادهای بورسی به خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها