عصر خودرو

مدیرعامل تامین سرمایه آرمان خبر داد :

۱۴ شهریور ۹۶؛آغاز پذیره نویسی صندوق جسورانه آرمانی به مدت ۱۰ روز

عصر بازار- مرحله اول پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه آرمانی با هدف جذب منابع مالی و به منظور سرمایه گذاری در طرح های مخاطره پذیر از تاریخ ۱۴ شهریور ماه انجام خواهد شد.

۱۴ شهریور ۹۶؛آغاز پذیره نویسی صندوق جسورانه آرمانی به مدت ۱۰ روز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،محمود رضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه آرمان با اعلام این خبر گفت:  صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می کند تا این افراد بدون درگیری مستقیم  در چالش‌ها و پیچیدگی‌های صنعت سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر بتوانند از مزایا و منافع آن برخوردار شوند .
    وی با اشاره به فرآیند طی شده توسط این صندوق تا رسیدن به مرحله پذیره نویسی تصریح کرد: پس از فراخوان ارائه شده  در خرداد ماه 96  طرح های متعددی در حوزه هایی از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات( ICT)،سلامت و بهداشت( HEALTH)،فناوری های مالی ( FINTECH)،پایین دستی صنایع آبی و پتروشیمی و حوزه فرهنگ و تولید محتوی دریافت شد و   پس از بررسی آنها  در کمیته سرمایه گذاری؛ تعدادی ازاین طرح ها به منظور سرمایه گذاری توسط صندوق جسورانه آرمانی انتخاب شده اند.
    به گفته مدیر سابق اداره نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس؛ مرحله اول  پذیره نویسی صندوق جسورانه آرمانی  به منظور پذیره نویسی 70 درصد از سرمایه 60 میلیارد تومانی صندوق ، از تاریخ 14 شهریور به مدت 10 روز انجام خواهدشد و با تکمیل شدن  ظرفیت امکان پذیرش سرمایه گذار جدید وجود نخواهد داشت.
    مدیر عامل تامین سرمایه آرمان با اشاره به استقبال متقاضیان از این پذیره نویسی اعلام کرد در این راستا تامین سرمایه آرمان امکان ثبت سفارش برای سرمایه‌گذاران حقوقی یا حقیقی که تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه دارند، را مهیا کرده تا این افراد نیز بتوانند پرتفوی سرمایه گذاری خود را با سرمایه‌گذاری در این صندوق و مشارکت در رشد و توسعه صنایع نوظهور و فن‌آوری‌های پیشرفته متنوع تر کنند. 
    خواجه نصیری افزود:راه اندازی و تشکیل این صندوق ها در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی ؛تولید -اشتغال" نام گرفته ،علاوه بر کسب بازدهی از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این زمینه می توتند زمینه رشد و توسعه اقتصادی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و توسعه فن‌آوری در کشور را مهیا کند .
    گفتنی است ،شناسایی فرصت های جذاب صندوق در شرکت های در حال رشد و دانش بنیان و ایجاد تعامل با اکوسیستم دانش محور به منظور بسترسازی برای توسعه و نمو ایده های برتر، اولویت صندوق جسورانه توسعه فناوری آرمانی است .

    برچسب ها