عصر خودرو

با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران برگزار شد؛

نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانکها در خراسان جنوبی

عصر بازار- نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانکها با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیر عامل بانک صادرات ایران و مدیران عامل سایر بانکها در سالن فرمانداری بیرجند برگزار شد.

نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانکها در خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سفر یک روزه دکتر سیف، رئیس کل بانک مرکزی با هدف شرکت در کمیسیون شورای هماهنگی بانکهای استان خراسان جنوبی، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی و بازدید از برخی واحدهای تولیدی صورت گرفته است.
    گفتنی است مدیر عامل بانک صادرات ایران در نشست کمیسیون شورای هماهنگی بانکهای استان خراسان جنوبی، آمادگی کامل این بانک برای حمایت از طرحهای تولیدی و اشتغالزا به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را اعلام کرد.
    لازم به ذکر است بانک صادرات ایران در سال گذشته کارنامه موفقی در زمینه اقتصاد مقاومتی داشته و برای سال جاری نیز در نظر دارد به عنوان بازوی توانمند اقتصادی دولت محترم، در زمینه تحقق برنامه های مزبور اقدامات گسترده ای را اجرا کند.

    شایان ذکر است، طی 15 ماهه منتهی به پایان خرداد ماه امسال، شعب بانک صادرات ایران در استان خراسان جنوبی  به 340 نفر از معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تسهیلاتی به ارزش بیش از ٣٧ میلیارد ریال پرداخت کرده است. در این استان به ٩٢ نفر از معرفی شدگان سازمان بهزیستی نیز بیش از ٨ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. همچنین به ٧٩ متقاضی استفاده از تسهیلات مسکن اقشار ویژه نیز بیش از ٤٥ میلیارد ریال تسهیلات داده شده است.
    این گزارش می افزاید: در مدت مورد اشاره 1801 نفر از وام قرض الحسنه ازدواج برخوردار شدند که رقم آن بالغ بر 170 میلیارد ریال بوده است.

    برچسب ها