عصر خودرو

فرابورس سبز کمرنگ

ریزش قیمتی اوراق تسه

عصر بازار- در مجموع بازارهای اول و دوم فرابورس بیش از میلیون سهم به ارزش افزون بر میلیارد ریال دست به دست شد و نماد ذوب آهن اصفهان با نقل و انتقال ۱۱۷ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را از آن خود کرد.

فرابورس سبز کمرنگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،داد و ستدهای فرابورس ایران در سومین روز معاملاتی از هفته جاری با معامله بیش از 331 میلیون سهم به ارزش 256 میلیارد تومان پایان یافت که نسبت به روز گذشته افزایش حجم و ارزش معاملات را نشان می‌داد. این در حالی است که آیفکس نسبت به روز گذشته با نوسان محسوسی روبه‌رو نشد و در همان ارتفاع 947 واحدی یکشنبه باقی ماند.
    روز جاری سه نماد «ذوب»، «دماوند»،«زاگرس»،«شراز»  و «کوثر» بیشترین تاثیر مثبت را بر آیفکس به جا گذاشتند و در مقابل تاثیر منفی بر این نماگر از جانب نمادهای «میدکو» و «وهور» موجب شد برایند تاثیرات مثبت و منفی موجب نوسان نزدیک به صفر آیفکس؛ یعنی رشد 0.60 واحدی شود.
    سهامداران در تابلوهای معاملاتی بازار پایه نیز  90.57 میلیون سهم به ارزش  191 میلیارد ریال را دست به دست کردند.
    معاملات بازار اوراق با درآمد ثابت نیز در حالی پایان یافت که 1.94 میلیون ورقه به ارزش حدود 1,930 میلیارد ریال در آن مورد معامله قرار گرفت. اوراق مرابحه فولاد مبارکه در صدر اوراق قابل معامله در این بازار ایستاد و بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.
    در نهایت معاملات اوراق تسهیلات مسکن به دادوستد 100 هزار ورقه تسه به ارزش 78 میلیارد ریال منتهی شد. این اوراق امروز در اغلب نمادها با افت قیمتی روبه‌رو شدند و در بازه 307 تا  810 هزار ریال مورد مبادله قرار گرفتند.

    برچسب ها