عصر خودرو

جان تازه به بورس:

فتح قله ۸۳ هزار واحدی توسط شاخص کل بورس

عصر بازار- امروز دوشنبه ۶ شهریور ۹۶، شاخص کل بورس موفق به فتح قله ۸۳ هزار واحدی شد و با رشد ۱۲۷ واحدی در ارتفاع ۸۳ هزار و ۱۲ واحد ایستاد.

فتح قله ۸۳ هزار واحدی توسط شاخص کل بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،طی معاملات روز جاری سهامداران 1.2 میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش معاملاتی 263 میلیارد تومان در 44.8 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    در این روز کگل با 53 واحد، فولاد با 44 واحد، فملی 32 واحد، شخارک با 24 واحد و ومعادن با 20 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص داشتند در حالیکه همراه با 44 واحد و وبملت با 11 واحد مانع رشد بیشتر شاخص شدند.
    امروز نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق به گردونه معاملات بازگشت ولی کشف قیمت نشد.
    براساس حجم وارزش معاملات برترین گروه های بازار به ترتیب فلزات، کانه های فلزی و خودرویی ها بودند، گروه خودرو از دیروز در مدار رشد قرار گرفته و خود را برای بازگشایی سایپا آماده کرده است.
    در این بین نماد شرکت فولاد مبارکه با 34 میلیون و نماد ملی صنایع مس با 6.6 میلیارد تومان به ترتیب بیشترین حجم و ارزش معاملات کل بازار را در اختیار گرفته بودند.
    طی دادو ستدهای امروز صدر نشینی بازار به نمادهای کمنگنز، قنقش، شنفت، خرینگ، خموتور، فایرا و تمحرکه با بیشترین رشد قیمت پایانی تعلق گرفت.
    در مقابل نمادهای کپشیر، شکلر، فسپا، وبیمه، ثاباد، سهگمت و قمرو با بیشترین افت قیمت پایانی در انتهای جدول معاملات نشستند.

    برچسب ها