عصر خودرو

افزایش قیمت پایه محصولات پلیمری؛

استایرن بوتادین رابرها صدر نشین شدند

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۹ مرداد و ۵ شهریورماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

استایرن بوتادین رابرها صدر نشین شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ،بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق استایرن بودتاین رابر تیره با 5.1 درصد رشد نسبت به هفته گذشته است. این کالا از رقم 4 هزار و 822 تومان به 5 هزار و 69  تومان رسیده است.

    همچنین استایرن بوتادین رابر روشن نیز  4.8 درصد رشد داشته است، این کالا از رقم 5 هزار و 173 تومان به 5 هزار و 422 تومان رسیده است. در ادامه ABS نیز با 4.5 درصد افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته روبه رو شده است.

    همچنین پلی استایرن مقاوم با 3.4 درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته در رتبه بعدی قرار دارد، این کالا از رقم 5 هزار و 253 تومان به 5 هزار و 435 تومان رسیده است.پلی استایرن معمولی هم با 1.3 درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته قراردارد، این کالا از رقم 4 هزار و 932 تومان به 4 هزار و 997 تومان رسیده است.

    در گروه پلی اتیلن ها هم؛ پلی اتیلن سنگین تزریقی و دورانی با 1.6 درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارند، این کالاها به ترتیب 63 و 66 تومان گران شدند.

    پلی اتیلن سبک فیلم و پلی اتیلن سنگین فیلم نیز به ترتیب با 1.3 درصد و 1.2 درصد افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته به رقم های 4 هزار و 397 و 3 هزار و 967 تومان رسیدند.

    در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با افزایش اندک 0.5 درصد نسبت به هفته قبل روبه رو شدند. این کالاها از 20 تومان نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشتند. همچنین پلی اتیلن های ترفتالات نساجی هم یک درصد نسبت به هفته قبل افزایش قیمت داشتند.

    در همین حال پلی اتیلن سبک خطی با رشد اندک نسبت به هفته گذشته روبه رو شد، این کالا 0.9 درصد رشد قیمت داشت و به رقم 4 هزار تومان رسید.

    قیمت دلار نیز در محاسبه نرخ محصولات پتروشیمی با 0.6 درصد افزایش به رقم 3 هزار و 828 تومان رسید، نرخ دلار هفته گذشته 3 هزار و 807 تومان در نظر گرفته شده بود.

    برچسب ها