عصر خودرو

تسهیل روند سرمایه گذاری در بانک شهر از طریق پیشخوان‌های شهرنت

عصر بازار- رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر از تسهیل روند سرمایه گذاری در این بانک از طریق پیشخوان‌های شهرنت خبر داد و گفت: بانک شهر این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا در هر زمان بتوانند از طریق پیشخوان‌های شهرنت افتتاح حساب کرده و اقدام به سرمایه گذاری کنند.

تسهیل روند سرمایه گذاری در بانک شهر از طریق پیشخوان‌های شهرنت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر با بیان این مطلب گفت: تجهیز این بانک به توانمندی‌های منطبق با استانداردهای روز بانکداری دنیا، این فرصت را فراهم ساخته است تا مردم بدون دغدغه امور بانکی خود را انجام دهند.
    محمد رضا صبوری، بانک شهر را بانکی پیشرو در عرصه خدمات الکترونیک دانست و افزود: واگذاری چک در پیشخوان‌های بانک شهر و خدمت نوین ”شهرنت وی” از جمله مهم‌ترین و جدیدترین خدمات بانک محسوب می‌شود.
    وی با اشاره به خدمات جدید بانک شهر در حوزه چک عنوان کرد: با تدابیر صورت گرفته در بانک و به منظور تسهیل در فعالیت‌های های بانکی مشتریان بانک شهر می توانند چک‌های بانک شهر را در در هر زمان از طریق پیشخوان‌های شهرنت وصول کنند.
    وی در ادامه خاطر نشان کرد : در حال حاضر شهرداری تهران با دارا بودن10درصد و شهرداری مشهد با 8/8  درصد سهام از جمله مهم‌ترین سهامداران بانک شهر هستند
    صبوری با اشاره به رشد مطلوب سرمایه بانک شهر طی سالیان گذشته اظهار کرد: همه عقود اسلامی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی در بانک شهر انجام و منابع جذب شده در فعالیت‌های اقتصادی به‌کارگیری می‌شوند.
    به گفته وی اعتماد مردم به بانک شهر سبب خدمات رسانی منظم و ایمن به مشتریان شده تا مقصد سرمایه گذاری بسیاری از شهروندان بانک شهر باشد.

    برچسب ها