عصر خودرو

مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات:

زمان پذیره نویسی صندوق جدید بازار اعلام شد

عصر بازار- مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات از پذیره نویسی صندوق جدید توسعه فراز اعتماد با پیش بینی بازدهی بیش از ۱۸ درصد از شنبه آینده خبر داد.

زمان پذیره نویسی صندوق جدید بازار اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس پرس، سیدرضا علوی در خصوص پذیره نویسی صندوق جدید این کارگزاری، اظهار داشت: این کارگزاری در ادامه برنامه های توسعه ای برای صندوق های سرمایه گذاری و برای تنوع بخشی به مدیریت سرمایه مشتریان، با همکاری پست بانک ایران، اقدام به تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق با درآمد ثابت "توسعه فراز اعتماد" کرده است.

    وی با بیان اینکه این کارگزاری مدیریت انواع صندوق سرمایه گذاری از جمله صندوق سرمایه گذاری در سهام توسعه صادرات، صندوق سرمایه گذاری مختلط توسعه پست بانک و صندوق بازارگردانی پست بانک را به عهده دارد، ادامه داد: طبق برنامه ریزی، قرار است واحدهای این صندوق با نام و معاف از مالیات  از  11 الی 16 شهریور پذیره نویسی شود.

    علوی با اشاره به پرداخت سود اوراق در مقاطع زمانی مشخص شده، افزود: از جمله مزایای صندوق سرمایه گذاری "توسعه فراز اعتماد"، شفافیت و نقد شوندگی بالا و پرداخت سود زمانبندی شده و مشخص است . به طوری که پیش بینی می شود این صندوق دارای بازدهی سالانه بیش از 18 درصد باشد و متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به شعب منتخب پست بانک و کارگزاری بانک توسعه صادرات در سراسر کشور ، اقدام به صدور یا ابطال واحد کنند که بر حسب ارزش خالص دارایی های صندوق محاسبه می شود.

    به گفته وی ، با توجه به حجم بالای منابع این صندوق‌ها، امکان بهره‌مندی از نرخ‌های سود ترجیحی برای این منابع و نیر سرمایه گذاری در اوراق مشارکت با نرخ بالاتر وجود دارد که نتیجه آن کسب بازدهی بالاتر از سپرده‌های بانکی است. با این اوصاف متقاضیان می توانند با شماره تماس 41962 یا مراجعه به شعب کارگزاری اطلاعات بیشتر کسب کنند.

    برچسب ها