عصر خودرو

دیروز رقم خورد؛

افت بهای آتی سکه متاثر از طلا

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۵ هزار و ۳۶ قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۶۸۷ میلیارد ریال رسید.

افت بهای آتی سکه متاثر از طلا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، در بازار نقدی، طلا روز سه شنبه در مواجهه با قوی شدن ارزش دلار آمریکا، کاهش قیمت پیدا کرد و همه رشد معاملات روز قبل را از دست داد. هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر در بازار نیویورک آخرین بار 5.70 دلار یا 0.4 درصد کاهش نشان داد و در 1291 دلار بسته شد که پایینترین قیمت از چهارشنبه گذشته بود.

    همچنین در معاملات آتی سکه در روز گذشته نیز 5 سررسید آتی سکه منفی بودند ، به طوری که قرارداد آتی سکه در سررسید شهریورماه سال 96 با 0.26 درصد افت به رقم یک میلیون و 225 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

    قرارداد سکه سررسید آبان ماه نیز افت 0.27 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 262 هزار تومان داد و ستد شد.

    در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و 301 هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز دوشنبه  0.13 درصد کاهش داشت.

    از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل اسفند ماه نیز با 0.17 درصد افت قیمت با رقم یک میلیون و 337 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.همچنین قرارداد سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه سال 97 با 0.16 درصد کاهش با رقم یک میلیون و 376 هزارتومان داد و ستد شد.

    برچسب ها