عصر خودرو

سردی دماسنج خودرویی ها در اولین روز شهریور

عصر بازار- امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶، درگروه خودرو تا نیمه دوم بازار معاملاتی متعادل با گرایشی مثبت در جریان بود اما در پایان با سرخ پوشی شاخص به کار خود پایان دادند.

سردی دماسنج خودرویی ها در اولین روز شهریور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز شاخص گروه خودرو با افت نزدیک 25 واحدی در ارتفاع 18 هزار و 53 واحد ایستاد.

    طی داد و ستدهای این روز، سهامداران تعداد 66.5 میلیون ورقه سهم خودرویی به ارزش معاملاتی 10 میلیارد تومان در 5.9 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    در این بین نماد خزامیا با 11.3 میلیون حجم معاملاتی و خاهن با ارزش معاملاتی نزدیک 2 میلیارد تومان صدر نشین در حجم و ارزش معاملات گروه بودند.

    امروز نمادهای خموتور، خمحرکه، خشرق و خفنر با صف خرید، خلنت در آستانه صف خرید به کار خود پایان دادند در طرف مقابل نماد خاهن در حاشیه 4 درصد منفی، بیشترین کاهش قیمتی را داشت.

    طی معاملات امروز نماد ورنا به گردونه معاملات بازگشت و افت 1 درصدی را ثبت کرد، روز گذشته ورنا اولین بودجه شهریور 97 را با تعدیل منفی 57 درصدی منتشر کرد و متوقف شد.

    مابقی نمادها نیز همگی متعادل بودند و رشد و افتهای ناچیزی را رقم زدند، در این میان خودرو با افت 0.41 درصدی در قیمت پایانی 2,442 ریال قرار گرفت.

    اکثر نماد های این گروه به سطوح مورد حمایتی خوبی رسیدند و به نظر کم کم باید شاهد بهتر شدن معاملات این گروه باشیم، در مقطع فعلی بنظر باید منتظر بازگشایی سایپا باشیم که محرک بسیار خوبی برای گروه خودرویی می باشد.

    برچسب ها