عصر خودرو

شاخص کل در میانه کانال ۸۲ هزار واحدی

عصر بازار- امروز در آخرین روز کاری هفته و اولین روز شهریور ماه، شاهد رشد ۱۶۹ واحدی شاخص کل و قرار گرفتن در میانه کانال ۸۲ هزار واحدی و سبزپوشی تمامی شاخص های منتخب بورس بودیم.

شاخص کل در میانه کانال ۸۲ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز  شاخص کل در ارتفاع 82 هزار و 542 واحد ایستاد، نماد اخابر با 36.5 واحد، کچاد 27 واحد، فملی 25 واحد، دعبید با 15 واحد، کگل و پترول هرکدام با 11 واحد و همراه با 10 واحد تاثیر مثبت روی شاخص کل، بیشترین کمک را به رشد شاخص کردند.

    طی داد و ستدهای امروز، سهامداران تعداد 838 میلیون و 785 هزار ورقه سهم و حق تقدم را به ارزش معاملاتی نزدیک 200 میلیارد تومان در 44 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    از بین نمادهای پربیننده بورسی فایرا با رشد تقریبا 5 درصدی صدرنشین بود، از طرفی خودرو و کترام افت جزئی و نمادهای فاسمین، پرداخت، وبملت و فولاد رشد جزئی زیر یک درصدی را ثبت کردند.

    امروز شاهد توقف نمادهای وتوس، غدام، سشرق، فلامی، ثنوسا، شکلر، ثاخت و حق تقدم ثاخت بودیم، در مقابل نمادهای رمپنا، فنورد، سکرد، قنیشا، وآذر، قنقش و ورنا به گردونه معاملات بازگشتند.

    طی معاملات روز جاری، صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمتی به ترتیب متعلق به نمادهای خموتور، کمنگنز، خمحرکه، فایرا، کسعدی، دعبید و وبیمه با رشدهای حوالی 5 درصد مثبت بود.

    در انتهای جدول معاملات نیز نمادهای سکرد، غسالم، غگل، بکام، شلعاب، چکارن و کلوند با بیشترین افت قیمت پایانی قرار گرفتند، گفتنی است نماد سکرد دیروز به دلیل انتشار اولین پیش بینی شهریور 97  و کاهش 41 درصدی زیان متوقف شد و امروز با افت 10 درصدی به گردونه معاملات بازگشت.

    شایان ذکر است، برترین گروه های امروز فلزات، کانه های فلزی و پتروشیمی ها بودند، گروه خودرو نیز همچنان در غیاب سایپا روند فرسایشی را طی می کند و اکنون در محدوده حمایتی خود قرار گرفته اند.

    برچسب ها