عصر خودرو

رکورد تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان شکسته شد

عصر بازار- مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با تولید ۹۴هزار و ۵۰۰ تن ورق، رکورد تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان شکسته شد.

رکورد تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان شکسته شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا ، عبدالرضا محمودپور اظهار کرد: با زحمات شبانه‌روزی پرسنل و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، موفق به تولید 94 هزار و 500 تن ورق عریض شدیم تا رکورد تولید در این شرکت شکسته شود.

    وی افزود: برای ثبت رکورد جدید تولید در فولاد اکسین باید به کارکنان و کارگران خدا قوت گفت زیرا رکورد تولید 94هزار و 500 تن فولاد در ماه، عددی است که از تاریخ شروع به کار شرکت فولاد اکسین خوزستان تا به حال از آن عبور کرده‌ایم.

    مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: کار کردن در این هوای گرم و در دمای حدود 50 درجه که در صنعت فولاد کاری بسیار سخت و دشوار است و رسیدن به این میزان تولید در این شرایط دشوار، سختی‌های خاص خود را دارد و در این زمینه باید از پرسنل تولید، پشتیبانی تولید، بازرگانی و سایر واحدهای پشتیبانی تشکر کرد.

    محمودپور عنوان کرد: تولید 94 هزار و 500 تن ورق گامی در جهت اقتصاد مقاومتی و بیانگر آن است که توانسته‌ایم در جهت تولید اقتصادی و اشتغال حرکت کنیم زیرا هر میزان تولید در کارخانه بالا برود، اشتغال و ارزش افزوده بیشتری برای شرکت ایجاد می‌شود و این مساله گامی به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

    وی گفت: شرکت دارای تعهدات زیادی به مشتریان خود است که برای انجام این تعهدها، نیاز دارد تولید بیشتر و اقتصادی‌تری داشته باشد تا بتواند، تعهدات را عملی و شرکت را از وضعیت کنونی خارج کند.

    مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با بیان این‌که همکاری‌های خوبی در استان با این شرکت شکل گرفته است، اظهار کرد: در راستای حل مشکلات شرکت، از ارگان‌ها و مسئولان استان درخواست همکاری و مساعدت کرده‌ایم و در جلسه دبیرخانه رفع موانع تولید، دادستان اهواز محوریت کار حل مشکلات شرکت را به عهده گرفته و جلساتی در این زمینه برگزار شده تا نسبت به وصول مطالباتمان اقداماتی انجام گیرد.

    محمودپور ادامه داد: شرکت از تعدادی از مشتریان خود طلبکار است که این مشتریان در شرایط خاصی هستند، در این خصوص دادستان اهواز از آن‌ها دعوت کرده تا بتوانیم مطالبات شرکت را وصول کنیم و با تلاش در بخش تولید بتوانیم تعهدات شرکت را انجام دهیم.

    مدیر عامل فولاد اکسین با مقایسه آمار مطالبات و تعهدات شرکت نسبت به 8 ماه گذشته، خاطرنشان کرد: وضعیت عمل به تعهدات و سفارشات شرکت به بازار بهبود یافته و این مساله نتیجه زحمات پرسنل شرکت است. همچنین مقدار مطالبات شرکت در طول 8 ماه اخیر کاهش پیدا کرده است و امیدواریم با همکاری دادستانی سایر مطالبات را نیز دریافت کنیم.

    برچسب ها