عصر خودرو

شاخص تحت تاثیر کانه های فلزی و فلزات اساسی

عصر بازار- امروز سه شنبه ۳۱ مردادماه ۹۶، شاخص کل بورس معادل ۲۹۷ واحد رشد کرد و در کانال ۸۲ هزاری ماند.

شاخص تحت تاثیر کانه های فلزی و فلزات اساسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، طی معاملات امروز شاخص بورس عدد 82 هزار و 372 واحد را کسب کرد و این رشد را بیشتر مدیون معاملات فلزی ها و کانه های فلزی بود.

    به این ترتیب، فملی با 92.5 واحد، کچاد 56.9 واحد، ومعادن 47.5 واحد، کگل 41 واحد، حکشتی 39.9 واحد و دعبید با 14.5 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند و سبزپوشی شاخص را رقم زدند.

    در این روز سایر شاخص های منتخب نیز سبزپوش بودند، از طرفی نمادهای پربیننده امروز شامل خودرو، فایرا، کترام، فاسمین، پرداخت، فولاد و شتران بود.

    گفتنی است امروز صدرنشینی بورس به نمادهای فایرا، وبیمه، دعبید، کخاک، غالبر، بالبر و کچاد با بیشترین افزایش قیمت پایانی تعلق یافت، در مقابل نمادهای ثاباد، بکام، خمحور، پسهند، خلنت، تکشا و دلقما با بیشترین افت در انتهای جدول معاملات نشستند.

    طی معاملات روز جاری نمادهای سکرد، ورنا، سیلامف وساخت، چافست، وآذر، ثشرق و وتوس به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شدند و نمادهای بترانسح، رکیشح، پارسیان، وملی و مداران به گردونه معاملات بازگشتند.

    در مجموع امروز شاهد جابه‌جایی 1.5 میلیارد سهم به ارزش 333 میلیارد تومان در 54.8 هزار نوبت معاملاتی بودیم که رشد خوبی در حجم و ارزش معاملات در مقایسه با روزهای قبل شاهد هستیم.

    برچسب ها