عصر خودرو

از سوی سایپا عرضه می شود؛

ساینا اولین خودرو اتومات ارزان قیمت ساخت داخل

عصر بازار- ساینای اتومات به عنوان اولین خودرو ارزان قیمت ساخت داخل توسط شرکت خودرو سازی سایپا تولید و بزودی وارد بازار خواهد شد.

ساینا اولین خودرو اتومات ارزان قیمت ساخت داخل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا،  این محصول گروه خودرو سازی سایپا مجهز به گیربکس اتوماتیک همراه با تجهیزات جدیدی نظیر کروز کنترل، فرمان برقی و ...،‌ به عنوان ارزانترین خودرو اتوماتیک ساخت داخل شناخته شده است.

    در شرایطی خودرو ساینا اتومات وارد بازار می شود که در مقایسه با سایر محصولات هم سطح خود از لحاظ امکانات و قیمت شرایط مناسبتری دارد و این موضوع سبب شده استقبال خوبی از این محصول گردد.

    این محصول روی پلتفرم x200 طراحی و تولید شده است و به لحاظ فنی و مهندسی از آخرین استاندارد های روز دنیا برخوردار است که از نظر امکانات فنی و رفاهی در بین خودرو های اقتصادی کم نظیر است.

    گروه خودرو سازی سایپا برای این خودرو از گیربکس های شرکت بلژیکی پانج (Punch) کمک می گیرید که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گیربکس اتومات سبک در دنیا است.

    شایان ذکر است: این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری منطبق با استاندارد یورو 4 اروپا است و از گیربکس اتومات از نوع CVT چهار دنده بهره می برد.

    برچسب ها