عصر خودرو

داد و ستد ۷۶۷ میلیارد ریالی در بازار فرابورس

عصر بازار: در جریان معاملات روز جاری در فرابورس ایران، ۷۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۷۶۷ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

داد و ستد ۷۶۷ میلیارد ریالی در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 4 آبان‌ماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 75 میلیون و 830 هزار ورقه بهادار در 12 هزار و 505 نوبت به ارزش 767 میلیارد و 60 میلیون ریال به اتمام رسید.

    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با داد و ستد 26 میلیون و 870 هزار سهم به ارزش 37 میلیارد و 670 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را در روز جاری به نام خود ثبت کرد.

    این گزارش حاکیست، سهام شمال شرق شاهرود و پس از آن زغال سنگ پروده طبس و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های صنعتی مینو، تدبیرگران فارس و خوزستان و توسعه و عمران کرمان با بیشترین افت قیمت روبه‌رو شد.

    آیفکس هم با تغییر نه جندان محسوس نسبت به روز قبل در رقم 700 واحد باقی ماند ضمن آنکه قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز افت کرد و هر برگه آن در محدوده 653 تا 695 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

    طبق این گزارش، پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس شامل نماد شرکت‌های پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ذوب آهن اصفهان ، بانک دی، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و قند شیروان بود.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن با خرید و فروش 312 هزار و 770 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 400 هزار ورقه اجاره سه ماهه رایتل بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها