عصر خودرو

شاخص کانال ۸۲ هزار واحدی را حفظ کرد

عصر بازار- امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه ۹۶، شاخص کل با رشد جزئی ۵۹ واحدی در مدار تازه فتح شده ۸۲ هزار واحدی خود باقی ماند.

شاخص کانال ۸۲ هزار واحدی را حفظ کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، طی معاملات امروز شاخص کل بورس به 82 هزار و 75 واحد رسید، در این میان ومعادن به تنهایی نزدیک 41 واحد تاثیر مثبت روی شاخص داشت، گفتنی است این سهم زمانی از نظر تکنیکالی جذاب خواهد بود که از 150 تومان با حجم بالا عبور و تثبیت قیمت اتفاق بیفتد، امروز ومعادن با رشد 5 درصدی صف خرید بیش از 5 میلیونی داشت.

    پس از این نماد، حکشتی با 39 واحد و فملی با 20 واحد به رشد شاخص کمک کردند، در مقابل وبملت با 40 واحد، همراه 28 واحد، شبریز 25 واحد و شتران 18 واحد با بیشترین تاثیر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

    در این روز سهامداران تعداد 555 میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش معاملاتی 123.5 میلیارد تومان در 45 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که در این بین بانک ملت با 37 میلیون پر حجم ترین و آلومینیوم ایران با 13 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملاتی را به خود اختصاص دادند.

    از طرفی صدر نشینی بازار با بیشترین رشد قیمتی به کمباین سازی ایران تعلق گرفت، این نماد که ارموز شفاف سازی کرد به گردونه معاملات بازگشت و 5.8 درصد رشد را ثبت کرد.

    همچنین بانک ملت که دیروز پس از برگزاری مجمع سالیانه و بدون تقسیم سود نقدی بازگشایی شده بود در حاشیه 3 درصد منفی، دهمین شرکت بورسی بود که بیشترین افت قیمتی را داشت.

    اخیراً شاهد گزارشات مثبت و دور از انتظاری از عملکرد سالانه 95 و 3 ماهه 96 برخی پالایشگاه‌ها بودیم، با این وجود فشار عرضه ها در این گروه به قدری بالا است که اجازه عبور از مقاومتها را نمی دهدف در این گروه تنها دو نماد شسپا با رشد 4.7 درصدی و شپاس با رشد 2 درصدی سبزپوش بودند.

    خودرویی ها نیز مثل روزهای پیش در غیاب سایپا مسیر فرسایشی را طی کردند، در گروه فلزات به عنوان یکی دیگر از گروه های مورد توجه بازار نماد فایرا با صف خرید سنگین 47 میلیونی، ارفع با صف خرید نزدیک 7 میلیونی و فپنتا در آستانه صف خرید به کار خود پایان دادند، مابقی نمادها متعادل بودند.

    برچسب ها