عصر خودرو

نوسانات سکه در یک ماه گذشته

عصر بازار- بازار سکه در یک ماه اخیر با نوساناتی همراه بوده است به طوری که سکه تمام در این مدت ۲۴ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه ۲۰ هزار تومان نوسان قیمت داشته است.

نوسانات سکه در یک ماه گذشته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، سکه تمام طرح جدید در روزهای نخست مردادماه یک میلیون و 199 هزار تومان عرضه شد که پایین‌ترین نرخ سکه در یک ماه اخیر بوده است.

    در روزهای بعد سکه تمام روند افزایشی پیدا کرد و یک میلیون و 202 هزار تومان و در ادامه به یک میلیون و 212 هزار تومان عرضه می‌شود. حرکت افزایشی سکه تمام در روزهای بعد ادامه پیدا کرد قیمت این نوع سکه یک میلیون و 217 هزار تومان و تا نیمه ماه به یک میلیون و 220 هزار تومان رسید.

    در 10 روز پایانی ماه حرکت سکه سمت و سوی کاهشی پیدا کرد و مجددا به یک میلیون و 212 و در انتهای ماه به یک میلیون و 207 هزار تومان رسید. در مجموع روند نرخ سکه تمام در طول یک ماه اخیر نشان می‌دهد که این نوع سکه 24 هزار تومان نوسان قیمت داشته است.

    همچنین نیم سکه در شروع ماه با نرخ 617 هزار تومان فروخته شد و در ادامه به 622 هزار تومان و بعد به 633 هزار تومان رسید. در میانه‌های ماه نیم سکه 637 هزار تومان فروخته شد که بالاترین نرخ نیم سکه در یک ماه اخیر بوده است. در روزهای پایانی ماه روند نیم سکه کاهشی شد و به 628 هزار تومان رسید. در مجموع نیم سکه در این بازه زمانی 20 هزار تومان نوسان قیمت را پشت سر گذاشت.

    همین روند برای ربع سکه نیز در یک ماه اخیر وجود داشت ربع سکه در پایین ترین نرخ خود 359 هزار تومان و در بالاترین قیمت 379 هزار تومان در مرداد ماه عرضه شد که در مجموع 20 هزار تومان نوسان قیمت داشته است.

    برچسب ها