عصر خودرو

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد:

ضرورت همکاری همه نهاد ها و دستگاه های اقتصادی در امر تولید

عصر بازار- وزیر امور اقتصادی و دارایی به همکاری همه وزارت خانه ها برای افزایش تولید تاکید کرد و گفت: محور اصلی دولت دوازدهم تولید و ایجاد اشتغال است.

ضرورت همکاری همه نهاد ها و دستگاه های اقتصادی در امر تولید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، مسعود کرباسیان، ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم، گفت: در سال تولید و اشتغال هستیم و رییس جمهوری هم به این اشاره داشتند که این محور مهم فعالیت دولت در سال جاری است.

    کرباسیان عنوان کرد: اهداف وزارت اقتصاد و دارایی توسعه زمینه های مختلف شامل اجرای اصل 44، مالیات، خصوصی سازی، بازارسرمایه و همکاری با نظام بانکی و نیز جذب سرمایه گذری خارجی است اما محور اصلی ما تولید اشتغال است.

    وی به همدلی در دولت اشاره کرد و گفت: باید با همکاری وزارت خانه های دیگر بتوانیم به این هدف برسیم. هدفی که از طرف رییس جمهوری تعیین شده است و برای تحقق این امر از ظرفیت های تمام سازمان های مرتبط به این وزارت خانه را به کار بگیریم.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که ایجاد اشتغال برنامه های منسجم و کارشناسی قابل اجرا می طلبد و باید با وزارت خانه های دیگر مشارکت کنیم، تصریح کرد: اشتغال فرایند گسترده ای دارد و باید همه شرکت های دانش بنیان، بخش تعاونی، آنهایی که در رابطه با اصل 44 عمل می کنند، دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی، نظام بانکی و بازار سرمایه کمک کنند تا شرایط  تامین مالی و سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت فراهم شود.

    وی همچنین در پیامی که در شبکه پیام رسان وزارت امور اقتصادی و دارایی منتشر شده است، از نمایندگان خانه ملت قدردانی کرد و نوشت: امروز به تدبیر رییس جمهوری محترم و با اعتماد نمایندگان ملت، عهده دار مسولیت سنگین و حساس اداره وزارت امور اقتصاد و دارایی شده‌ام. امیدوارم در سایه لطف خداوند متعال و همکاری و همفکری نمایندگان ملت بتوانم آنچنان که در شأن مردم عزیز ایران است، این وظیفه را به درستی به انجام برسانم. رای اعتماد بالا و قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بار امانتی است سنگین که بر دوش بنده قرار گرفته است و خود را به حراست و پاسداری از آن موظف می دانم.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آورده است: به یقیق می دانم همکاری صمیمانه و همدلانه شما نمایندگان ملت برای اجرای برنامه های ارایه شده در چهارچوب سیاست های کلی نظام و ذیل گفتمان اقتصاد مقاومتی می تواند مسیر توسعه و پیشرفت اقتصاد این سرزمین را هموار سازد و به طور قطع این طی طریق بدون مساعدت همکاران دلسوزی چون شما ممکن و مقدور نیست.

    وی همچنین از تذکرها، ارشادها و حمایت های نمایندگان، هیات رییسه و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، تشکل ها، مجامع و فعالان بخش خصوصی و چهره های علمی و دانشگاهی و همچنین حمایت ها و همراهی های اصحاب رسانه سپاسگزاری کرده است.

    یادآور می شود مسعود کرباسیان روز گذشته با کسب 240 رای موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی به دولت دوازدهم راه یافت.

    برچسب ها