عصر خودرو

شرکت مان به دنبال گسترش فعالیت های تجاری خود در ایران

عصر بازار- شرکت مان دیزل اند توربو، که یک شرکت آلمانی چند ملیتی تولید کننده موتورها و ماشین آلات توربینی است اعلام کرد، در حال توجه ویژه به پتانسیل های سرمایه گذاری در ایران است و قبلا اقداماتی را برای از سر گیری فعالیت تجاری خود در این کشور انجام داده است.

شرکت مان به دنبال گسترش فعالیت های تجاری خود در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، شرکت مان دیزل اند توربو، که یک شرکت آلمانی چند ملیتی تولید کننده موتورها و ماشین آلات توربینی است اعلام کرد، در حال توجه ویژه به پتانسیل های سرمایه گذاری در ایران است و قبلا اقداماتی را برای از سر گیری فعالیت تجاری خود در این کشور انجام داده است.

    گبی هانا، معاون رئیس و رئیس منطقه ای شرکت مان گفت: «ما در ایران بسیار فعال هستیم. ما فعالیت شرکتمان در ایران تحت عنوان مان ایران پاور را از سر گرفته ایم. اکنون ما در حال احداث کارگاهی در آنجا هستیم. من اخیرا مکانی را برای طراحی و تست موتورها یا توربین ها در ایران اجاره کرده ام.»

    وی افزود: «صرف نظر از تمام مسائل سیاسی، ما ایران را یک بازار بزرگ برای خودمان می بینیم...بزرگترین بازار رشد برای شرکت ما.»

    شرکت مان که بخشی از گروه فولکس واگن محسوب می شود، در حال اطمینان یافتن از این مسئله است که تمام مقررات مربوط به همکاری تجاری با ایران را رعایت می کند.

    اووه لابر، مدیرعامل شرکت مان هم خاطر نشان کرد که ایران قبل از وضع تحریم ها، یک بازار بسیار مهم برای این شرکت بوده است.

    اما به دلیل توقف مبادلات تجاری با ایران به دلیل تحریم ها، این کشور ناگزیر شد شرکت های چینی و کره ای را جایگزین این شرکت آلمانی کند.

    لابر افزود: «در طی چند سال گذشته، هیچ سرمایه گذاری ای (در ایران) صورت نگرفته است. و البته، در طول تحریم ها، ما قادر به ارائه خدمات به مشتریانمان نبوده ایم... و نتوانسته ایم فعالیت کارخانه ها را ادامه دهیم. شرکت های چینی و کره ای در این بازار فعال شده اند.»

    برچسب ها